Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


online tartalom marketing

Cikkek

A Digital First stratégia

2020.06.17

A digitális újságírás teoretikusai sokáig nem tudnak az elvek mellé működő üzleti modellt is állítani, a Digital Firts stratégia sikere és az online tartalom primátusénak marketingereje ellenére a nyomtatott sajtót a digitális média hajánál fogva senkinek nem sikerült kihúznia a válságból.

 

Kiáltvány az internetről

2020.06.01

Az internetes, azaz online tartalmak az emberi gondolkodás meghosszabbítása, de nem helyettesítői. Kiáltvány 10 pontban. Az internet semleges. Nem jó és nem rossz. Az internetnek a Google szerint nincs neme és nem ott székel az első abszolút tudás. Az embereknek vannak motivációi, ők teszik az internetet olyanná, amilyen. Ha nem tetszik, tedd jobbá! - De ha lehet jobb, akkor mégsem semleges?

 

Online marketing: tartalom és közösség

2020.05.02

A hagyományos online médiatartalmak (leginkább a cikkek) körül fel-felélénkül a vita. Annyira, hogy már egészen meg is szoktuk. A Viharágyúban megjelentetett cikk arra hívja fel a figyelmet, hogy ki kell kell szakadni a megszokásokból és gyorsan cselekedni kell. A téma természetesen a vélemények, a hozzászólások, a párbeszéd - és végső soron a kötődés kiszervezése az online médiából a közösségi médiába. Néhány éve médiacégek egymással versenyezve építették be oldalaikba a különböző közösségi "share" (megosztás) gombokat. (Mindez természetesen a Facebook "Like/Tetszik" gombjának cunamijában csúcsosodott ki.) Mára azonban jól látszik már, hogy a közösségi elérés messze nem azonos az új olvasók megszerzésével, ahogy a  "lájkolás" és az eredeti cikket publikáló kiadványhoz való kötődés sem szinonimák.